Masih MENCARI...

Kawan-Kawan KIta..

Saturday, December 17, 2011

TERima KASIHhh... banyakk2 hanya tuhan yg dapat membalas budi baik kalian

Assalamualaikummm..... untuk semua... macam tajuk N3 kita kali nie. kita nak Berterima kasih kepada sahabat maya @ akak2 alam maya kita.. Evenn (cewaaahh.. speking singaporee koo ) kita tak pernah ler berjumpa.. nengok muka pun dalam laman muka buku... kau hantar pesanan suruh aku terima kamuuu... OOOO..oooo.. weii... melalut pulakkk... hahaha.. iyerrr... 2 item BK kat dalam gambar atas tu.. pemberi dari akak akak kita dari laman muka buku... tureen cute comel itu dari kak Azah nunn.. jauh di negeri bawah bayu.. dan Astray tu dari kak Radia.. nun dari temasik.. iyer dari singapuraaaa... terima kasih banyakkk..banyakkk akak2 kuu.. sebenarnya.. Ini pemberian kali kedua kak Radia.. budi baik dia memang tak terbalas.. hanya Allah ajek yg dapat membalasnya..
hehehehehe.... tureen telinga notty.. lama dah sebenarnya duk kenen2 kan yang sebe,ah kiri tu dari Kak Azah... tak sangka pulak.. akhirnya dia lepaskan kat Kita... boleh lah dia kawan dengan tureen telinga yang adik alam maya kita carikan dulu tuu... terima kasih yer Zaza.. sama saiz ajek dedua nie.. lebih kurang 9inci.. dan dedua nyer takdek tutup.. tak pe lahhhh... halal ajekk... hehehe
cun.. kann...cun kannn....
cam pertunjukan sarkas.. pulak.. duk main timpa timpa... anyway.... terima kasih sekali lagik kepada semua..... kan kita dah cakap... kawan2 nie penting dalam hobi kolek2 nie..
adiosss... amigosss..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...