Masih MENCARI...

Kawan-Kawan KIta..

Saturday, May 5, 2012

CARCa MARba... apo2 joo lahhhh

Assalamualaikummm... adehh punyer lama tak watN3.. sekali Blogger dah tukau fomat dah... memula pening gak.. tapi smart lerr... i likee..hehehe.

Udoh tak tahu dah nak cakap aperr.. pusing punyer pusing punyer pusing... dalam umah..weii baru perasan kita banyak barang karat carca marba.. ntah naper kita kolek ekk.. hahaha... asei suke ..asei kenan ..asei harga patut masuk lah dia ke rumah kita..
Moh nengok gamboo...




Ini... lupa plak nak pusing masa amik gambo.. iyer lah tu kan tulis Cina saper pandai baca cina untung lerr.... buruk benor tong teman.. tapi teman suker ajek lahh... itu Tong FAb.. ada lagik .. jenis kalar biru ada bunga2 itu teman tak dapat lagik..kalau ada pun kat Loken.. harga Pun.. adehh leh tahan... apa leh buat...


ermmm... ini pun ada jugak.. kolek kolek sesikit .. konon dalam perancangan nak wat dapur Ala2 Kopitiam apek... haaaa... si SALTER tu ntah datang dari mana.. tetiba memang dah ada... hangkut ajek lahh...


hehehehe.... DUmex tu den amik sebab CUmil.... umah budak sebelah banyak tin cumil2 niee...
Tea Pot tu... tin tarik2 ... hehehe... nak kena carik hak MILO.. alah... 1-2 lah.. rasa tin tarik ramai lagik kot.. harga pun makin lama makin ramai lah jugakkk.
Pakcik batuk2 tuu.. dapat kat pekan kat sini.. tak sangka plak ada lagik cam tuu.. hangkut balik....jugakk... nak carik woner orenn...nak carik worner Oren...

Tikam tikam sekupang nie pun ada jugakkkkKKK... hajat ati nak pi frame... tapi hajat tak sampai2... ada lagik rasanya.. pembalut roti lahh.. yg lama... dari kedai bakery di Ipoh... mana ekk.. aku simpan... adehhh...

Itu jek lahh.... ini nama dia kolektor carca marba... hahahaha.... ku simpan lah wat penawor demam... wokis... that all folks...

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...