Masih MENCARI...

Kawan-Kawan KIta..

Wednesday, March 9, 2011

CAWAN KANGKUNG KU nan secoettt... meh minum

hehehehe... aloooo.. banyak ari dah tak buat N3.. nak N3 aper.. tak dek ape yang baru.. semua pun kangkung dah layuuu... tapi masih ada hati nak buat Blog..hehehe.. wokeh... abis punya pikir last2 nak buat N3 pasai cawan Bk yg ada dalam koleksi Kita... sebab ada secoet ajekk tu yg malu nak wat N3 ..tapi den terpaksa.. sebab no idea.. tu pun 45 jam baru buleh siap pasal nak kena snap gambo.. nak kena susun gambooo.. adoii penat.. mehh nengok cawan kita yang tak seberapa.... sob..sob..sob... kak TAS.. tak sian kat kita keeee????

ini je lah yg ada... ada ler maharani kee.. maharanu kee... sesiku sesiki... berobak semua tak dekkk... ngapa yerr susah benor nak jumpeeee

ini ada koleksi cawan kita yg VVIP... kenapa ? yg petama chop kat montot dia ijau (tandanyer dia memang lama punya) yg kedua.. cuba perhatikan bunga pada cawan2 tersebuttt... yup ia adalah dilukis dan lain dari koleksi2 yg lain..

ini plak... dua biji yg datang dengan penutup.. dan saiz cawan ini agak kecil dari cawan2 yg lain juga... versi mini kot

last but not list...sebab nak carik lagiikk... cawan kangkung Oyen... setakat nie Bk oren punya cawan yg kita pernah tengok ada 3 jenis.. cawan jenis bujang (nak kena carik) , cawan A (yg kiri) dan jugak ML (yg kanan Tuh)

Itu ajelah.. akhirnyer berjaya juga kita menyiapkan N3 nie.. lepas niee korang tunggu lah pulak.. bila masa ntah nak Kita N3 kan lagikkk... apoo.. N3 teko? hehehe..malu lerr.. teko ada ler seketoi dua.. kalau dah berketoi ketoi... baru kita wat N3 yekk... tq for visiting my Blog ( tudiaa..cakap ommputih)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...