Masih MENCARI...

Kawan-Kawan KIta..

Thursday, March 17, 2011

mmmm..terkena PANAU baru

Adoiii.. makin digaru makin sedap pulakkk... ini lah yg kami warga APC gelar panau.. kita dah terkena panau baru.. PANAU BAKUL SIA dan BAKUL TEW CHEW.. (betoi ke eje tuu). Hari tuu kita dah N3 pasal bakul tingkat sia 3 tingkat yg kita dapat.. ini pulak bakul TEW CHEW..tapi cap limau mandarin.. yg gambau buah peach lum sampai lagikk.. dalam perjalanan.. ingat nak tunggu yg tu sampai baru nak buat N3 tapi kesian blog nie dah naik kulat. Nak tak nak kita buat very the simple N3.


hehehe... bakul nie datang dari PARIT RAJA, Batu Pahat Johor.. dari MAK JAH ROS KOBIS..hehehe... PARcel yag tercantik pernah saya terima ni MAK jah ..terima kasih banyak.


Isi dalam tu ialah... pinggan dan piring BK ku sayang.. piring BK oren nak buat peneman anak teruna cawan A shape BK oren ku.. walau pun hanya 3 keping dah happy sangat dahh.. pasai memang susah nak dapat. Yg 2 keping lagi tuu hadiah sebab memang TEKA TEKI TEKA TEKOK yg dianjurkan oleh mak jah di FB..heheh..meriah gitu.

Ini pulak.. antara panau baru yg juga bakal melekat... PELITA GERGASI... hadiah salam perkenalan dari kak Pujiyana dari Kuantan yg kita kenali dari FB.. suka sangat borak ngan kak Puji.. very teh happening.. TERIMA KASIH BANYAK KAK PUJI... kita suka sangat..





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...