Masih MENCARI...

Kawan-Kawan KIta..

Wednesday, May 11, 2011

BIG MUmmy OYEN udah sampeiiii...

Ia datang dari jauh,
Dari jauh ia datang,
Walau jauh ia datang... hati sedih rasa tenang.

hehehehe.. cewahhh.. berdendang gumbira. Dulu kita ada buat N3 mengenai koleksi BK Oyen. Nie.. tapi kita duk bising pasal teko dia kecik cenonet tak padan dengan cawan atau anak-anaknyer. Akhirnya.. Alhamdullilah... dengan bantuan sahabat Fb yang berada nun jauhhh di seberang Jakarta, Indonesia.. berjaya akhirnya menemui Ibunya. Teko Bk oren telah dapat ku himpunkan bersama koleksi Bk yang lain. Kiranya untuk Bk Oyen nie seakan lengkap dan boleh dah ditutupkan bukunya.


Ibu yang baru tiba..bergambar mesra dengan anak-anak

Keluarga BK Oyen yangtercinta.. tu lah teko cenonet yg dulu tuu..sekarang dah boleh relex sebab dah ada ibu besarrr punyaaaa..


Ini pun baru juga dapat.. dari sahabat.. semua nya serba satu..maklumlah.. BK Oyen adalah Item Bk yg rare.


Untuk makluman pengemar-pengemar Bunga kangkung.. Bk Oyen adalah salah tu versi kangkung yang limited. Tersangat limited.. dan harganya tersangat lah mahal buat masa sekarang. Percaya atau tidak.. piring sos berukuran diameter 2in harga nyer RM10 sebiji. Dan tak ada banyak ada sebijikkk itu saja lahh.


Teko bulat pun.. sebijik sudah main ratus.. standart harga Teko aladin Bk biasa. Bukan nak takutkan.. tapi itulah kenyataannya. Barang Rare..harga pun power rangerr...


Itu ajek lahh.. nak simpan semula Bk oyen ku dalam kotak.. lemari jauh lagik belum sampai.

TQ

1 comment:

  1. cantiknye koleksi BK oren ni.... ntah bila say anak dapat teko nye....huhuh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...