Masih MENCARI...

Kawan-Kawan KIta..

Tuesday, September 25, 2012

Sekadar Addooooo....

Assalamualaikummm...
 
Time tuk hupdate Blog... ntah amenda nak kita bebelkan... dah lepas pusing2 umah.. lasnyer kita snap lah kopitiam sekadar ada... tapi macam misi dah tercapai ajekk... pun dah slow2 kayuh dahh...
 
 
Enjoy lah.... malas nak bebel bebanyak.... tengok gambo lagik syokkk...

 

ALPINE... dah tunjuk dah dulukkk.


SWAN BRAND.. Danish Milk... macam dah tunjuk gak kann...


GOLDEN HORSE TEA.... Baru dapat... tapi OKU.. banyak sumpik.. tak pe lahh.. dia mai


LIFEGUARD... dah tunjuk jugak duluk kannn... ada beberapa version.. malas nak kuor kan dari gobok... amik yg duk kat display ajekk..


GOLD COIN MILK... pun dah tengok kann sebelum nieee


CHOP GAJAH.... cawan kopi.. piring teh... heheheh.. janji dia hepi ajek dah lerr


KHeng Lan Hotelll..... Kerbau nie... lama gak ku carik.. dapat gak.. HARGA??? jangan tanya.. janji dapat ajekk.. hahahaha..


dedua nie memula ingat nak jueiii.. tapi sayang ler pulakk.. jadikkk kita simpann gakk 


HOoooo..poo..Cotttttt... hahaha... cawan ML advertisi bukan sembarang ... BK Tuuuu... kawan kita tadi temasik gakkk... kasik.. kita sayanggg OOOooooo


hehehehe... kasik selingann.. kita dapat dahh.... singerrr.... SOLD HERE.... i loikeeee



Hokeyyy... itu ajekkkk lahhh... berjaya hupdate Blog... hahahaha....
babai... asalammm

4 comments:

  1. halooo..elehhh..elehhh..kopi kopitiammmm pulakk..taulah kiter takderrr..hahhaaaa.. cawan bk tu comey skali kak yan.. tp hok mahai skali angsa tu kan...

    ReplyDelete
  2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...