Masih MENCARI...

Kawan-Kawan KIta..

Tuesday, January 25, 2011

Frust menongeng,,wa cakap luuu

Frust sungguh bila kolektor kolektor terlepas item yang best best giler. Bukan barang aje best tapi harga pun mampu milik Apa tak nyer kalau dah terlepas atau dah jadi rezeki orang lain. Mana pulak nak dicari bila pulak akan keluar item yang sama. Sejak jadi kolektor rasa frust atau dengki tengok koleksi orang tu memang selalu datang. Tapi ini dah asam garam menjadi kolektor, kalau pandai cari dan kalau memang dah rezeki tidak boleh tidak ia akan ada.

Yang manisnyer, berkongsi minat dengan semua kolektor.. bukan PML aje boleh dikatakan semua kolektor ada kumpulannyer tersendiri. Paling best boleh dapat ilmu dan berkongsi koleksi yang ada baik denga senior atau newbe dalam dunia kolektor, faktor umur tak menjadi hal. Asal rajin mencari dan manis mulut.(duit pun mesti ada) Maybe kalau bernasib baik, kolektor yang baru boleh dapat item yang RARE atau dah pupus atau terlindung. So disinilah ilmu2 ini dikongsi. Anyway pengalaman kita dengan PML nie membawa kita bertemu dengan kawan kawan baru dan mendekati lebih kawan2 lama. Disebalinyer PML telah menjalinkan ikatan persahabatan baik jauh dan dekat dari Sabah , Sarawak terus ke KOta singa dan meyeberang ke Indonesia.

Jika ini yang dikatakan setengah orang barang Merapu.. mereka silap. Tapi pendapat orang tidak boleh tidak kita nak katakan silap. Minat dan kecenderungan seseorang kita tak tahu. Dan bagi kolektor yang terlepas atau tidak dapat memiliki apa yg diigini.. jangan lah berputus asa, mungkin bukan rezeki kamu dan mungkin ada yang lebih baik dan mantopss akan kamu temui. Peringatan ini untuk kita juga.

Membebel panjang panjang .Nie kita bak share is caring kita punya SENDUK.. senduk apa Bunga kangkung lah apo laiii..

Kita ada 3 jenis.. sebenarnyer masa beli atau Deal tak perasan pun senduk senduk nie lain sifat sifat nyer. Bila dah bawa ke rumah dan tengok baru terperasan.. sifatnyer yg lain lain itu. Allhamdullilah maybe itu rezeki kita.. dan mungkin Teko Giant tu bukan rezeki kita...

enjoy lah yer belek2 gambar seduk Bk nie

lai lai liiii tam PLommmmm.....


Dari Kiri ko Kanan... Bunga di tengah besar, Bunga Ditengah kecil. Bunga 4 penjuru.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...