Masih MENCARI...

Kawan-Kawan KIta..

Tuesday, January 11, 2011

Tak ada Gambar... boring tak??

Assalamualaikum...

alaihai kesiannyer dah dekat seminggu tak update blog. Nak update camana.. poket dah kering nak gi hunting. Kalau hunting Online lak.. asyik melepas aje Bunga kangkung idaman hati. Aiyak.. cam perang aje sekarang kalau melibatkan BK. Pantang ada yang naik sepanduk FOR SALE.. tak sampai 30 minit memang dah naik sepanduk SOLD kalau tak pun BOOKED.

Dalam pada kering kontang nie.. ada lah nasib menyebelah kita sikit. Bukan apa kita duk bejalan kat kedai perabot 2nd hand , Cam biasalah kita nak mencari display kabinet. Menunggu senarai nama naik di Teratak Rimbun.. nun jauh kebawah lagi nama kita. Makanyer kangkung kangkung kita dah tak tertahan dah duk perhimpit dalam kotak.

Adalah terjumpa kabinet sebiji nie.. sebenarnyer kita dah tengok lama tapi dari jauh ajelah setiap kali lalu kita pandang aje kabinet nie. Memang kabinet lama, nak kata antik tidak ler antik tapi popilar zaman retro kot. Tetiba hari tu, ada masa sikit makanyer terberhenti dan tertanya dan terbooking... muahahahha

Harga pun berbaloi-baloi, tapi ...haaaaaa.. ada tapi pulak lah kan. Almarinyer belum boleh di bawa balik ke rumah. Masih under Construction gitu. Bila ntah siap kita pun tak tahu.

Jadi tunggu ajelahhhhhh...

Amacam kalau N3 tak ada gambar semangat tak nak membaca. Sure boring kan. Sebab menurut pakar Blogging.. Gambar memainkan peranan penting menarik pembaca dan juga Follower. Nasib kita ler bila, nak ambil gambar sure cam segan aje takut orang marah.. hehehe.. yealah kedai orang kan.

Apapun bagi tidak memboringkan keadaan, kita tayang sikit ler apa yang kita dapat seciput dua. Sorry ler idak ler akan menjumpa set sakura ke, buluh ke dalam N3 kita, sebab kita memang kumpul Bunga kangkung ajeeee.. (buat masa dan tika saat ini..kikiki) ler macam ler banyak kan . Makcik nie baru berkayuh ler jugak.


Piring sos very the Comel 4inci lilitan/diameternyerrr... kita dapat 16 keping

Ntah mangkuk apa.. buh bubur buleh, buat letak air basuh tangan boleh. Eh.. buat pasu pun buleh. Yang belakang tuu.. plater 12inci..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...