Masih MENCARI...

Kawan-Kawan KIta..

Tuesday, January 18, 2011

Nak buat N3 jap sekejap yer FB

Ler tak perasan dah 18hb.. bila ditengok tengok dah dekat 10hari rasanyer tak ada N3 kat sini. Nak kata sibuk tak juga.. hari hari kita online.. cuma duk kat FB.. kikiki macam baru kenal Face Book.. Walhal dah berzaman kita ada acc kat FB. Cumanyer kita baru joint geng2 PML.

Besttt ooo.. pasal otai otai rajin online.. tak macam Blog yang cam pameran gitu kan.. hehehe.

Dan jugak yang bestnyer.. banyak juga koleksi rare yang boleh dijumpa di FB.. semua ahli lembaga pengarah dan juga AJK Peminat pinggan mangkuk lama menunjukan koleksi masing-masing.. kalau nasib baik, baik punya ayat dah dapat apa yang dicari dan dihajati.

Kita pun dua tiga hari nie dapat jugak lah beberapa ketoi Bk yang rare. Tapi tak leh nak tunjuk.. sebab lum sampai lagi.

Kalau sampai nanti kita buat N3 ok.. jangan ler risau kita kan dah kata Sharing is caring.

Ohhh.. yea tadi kita keluarkan kangkung kangkung kita dari dalam kotak. Bukan apa nak tengok ada space tak tuk ahli ahli baru yang bakal tiba.

Enjoy dulu lah yer.. koleksi kita yang tak seberapa dah tu tak dek rumah lagi melainkan menumpang sana sini. Rumah under construction.. ntah bila nak siap. geram pilak kita dibuatnyerr.

Kangkung Nan Seciput... malu kat otai.. tak pe kan.. pelan pelan kayuh

Oval plater 4 beradik.. ada lagi 2 saiz kut.. mengikut kata kata ada saiz 18in dan 8in.. saper ada angkat tangan.. buleh ler hello hello kita yer

Teko cina.. tapi tak ada topinyer.. sian dia topi pinjam.. dari tak ada .. boleh lerr

Nie lah 2 biji turren yang kita ada.. dua dua pun saiz 8in.. ada banyak jugak saiz nie.. mana nak carik. Kalau ada pun Mampu ke nak beli?




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...