Masih MENCARI...

Kawan-Kawan KIta..

Saturday, April 30, 2011

Terima Kasih Teman Teman



Percaya atau tidak.. dalam menjadi kolektor, tidak kira apa jenis barang yg di kolek untuk koleksi, teman-teman, sahabat dan kawan-kawan sangat memainkan peranan penting bagi membantu kita mendapatkan item-item yg dikehendaki.

Dengan adanya rakan rakan kita boleh lebih mendapat maklumat tentang sesuatu koleksi.

Begitu juga lah dengan Kita, semua barang yg terdapat didalam gambar diatas adalah hasil daripada maklumat dan jasabaik teman-teman, sahabat dan kawan-kawan. Baik yang lama dan juga yg baru dikenali.

Sungguh tidak sangka hobi ini menjalin begitu banyak ikatan persahabatan. Bukan sahaja di Malaysia tapi hingha ke Temasik dan juga Indonesia. Agak menarik kan. Percaya atau tidak, kita sebagai kolektor juga tak boleh kedekut Ilmu.. atau kedekut maklumat. Kalau kita kedekut kat orang.. orang pun kedekut ngan kita.

So.. what you give.. you get back.

Kita nak ucap terima kasih atau thank you (cakap ommputih) kat Kak Shas dari Blog KOLEKSI WARISAN BONDA yang sudi berbarter dengan saya. Dan juga kepada seorang kawan yg dah kita anggap cam kakak dah atas kesudian melepas teko Apple kesayanganya. Dan juga sudi menghunting sana sini untuk kita. Juga menghantar by hand. Terima kasih daun keladi.. esok esok kita pi hunting hunting lagik ekkk..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...