Masih MENCARI...

Kawan-Kawan KIta..

Tuesday, December 21, 2010

BERDErai Sudah..

Assalamualaikum.. sihat ke?
kita tak berapa sihat, ntah kepala sakit aje. Maybe pasai hujan aje kat sini. Demam pun sudah mau mari.
N3 nie sepatut- patutnya dibuat semalam tapi punya lah berat badan ( nie sebab malas ke memang badan kita dah gemuk) maka tidaklah ada N3 semalam. hari nie baru sapu sapu blog sikit. Cerita N3nyer tak lain dan tak bukan PML kesukaan ku. Bunga Kangkung. Boring dak baca blog kita.. asyik BK aje.. muahahaha

Semalam ada barang Hunting sampai kat umah.. meh tengok.


Kita panggil nie cawan betuk A... Ntah ler kot kita salah, Mintak tolong betulkan,kalau salah komen ler kat ruang komen kat bawah tuu.. tinggal pesan kat shoutBox pun buleh juga. Sebenarnya kita hunting cawan tu 6 set dengan teko teh cina yang comel tuu.. ntah kita panggil teko tu siramping..

Ehh.. kita kata 6 set cawan piring ngan sebiji teko.. kenapa dalam gambar ada 5 set cawan teko aje.. sebabbbbbbb sebiji dah bederai... tak caya tengok gambar yang kita paste kat bawah.



Masa buka parcel tuu.. happy bukan main ler.. tetiba sampai yang last sekali dengar cam kaca rangup aje duk dalam paperlama. Udah.. memang sah for sure dah berderai sebiji. Sedih ler jugak kan. Dah ler susah nak dapat, harga nyer buleh ler tahan kan. Tapi tu lah bukan rezeki kita. Kita pun hantar SMS kan tokeh kedai cawan tuu.. dia call semula, cakap takpe lah nanti dia ganti yg sebiji tuu...
HAAAAa.... tu dia ehhh... dia nak ganti. Kita pun cakap, terima kasih banyak2 sebab sudi nak ganti cawan yang pecah tuu. Kita tak salahkan dia pun, dah nama barang kaca, pakai postage pulakan. Hal pecah2 nie memang ada dalam list. Pas tuu, terpacul lah pulak soalan ..ehh.. banyak ke stock. Dia kata tak ada banyak setakat menganti sebiji masih ada lah. Tu ler kan kalau dah jodoh idak ler kemana.

Ini bukan pertama kali barang Bk kita sampai pecah, ada minggu lepas,tapi lain tokey lah bukan tokey cawan tu. Mangkuk Bk kita, kita beli 10 biji.. makanyer pecah sebiji. Sama juga lah kita sms semula kat tokey kedai tuu.. dia pun reply kata nak ganti. Baru petang tadi.. sampai lah mangkuk yang dijanji oleh tokey kedai tuu.. Waaa.. bagus kan. Khidmat selepas jualan.

Note: kita dah ada banner dah.. kikikiki

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...