Masih MENCARI...

Kawan-Kawan KIta..

Sunday, December 26, 2010

hasil jenguk menjenguk

huiss... penat kita hari nie. Ramai pulak yang datang umah kita cam kita nyambut X'mas pulak. Biasalah cuti sekolah dah hujung hujung kan. sedara mara ipar duai pun datang ler keumah. Yang jadi masalah they all datang mengejut, tetau dah sampai depat pagar. Tidak ke penat kesana sini nak mencari barang nak memasak.

Tapi dalam pada tuu sempat jugak kita buat cam tak penat aje menjeguk almari @ gobok umah mak kita. Pinggan mangkuk mak kita banyak tapi semua Pyrex dan Arcopal. Yang kita Hunting kan ke Bunga Kangkung. Mak kita kata kat umah baru tak ada banyak, kat kampung banyak pasal semua dah hantar balik kampung.. alahai keciwang betoiii..
Tapi dalam pada tu tidak ler kecewa sangat pun dapat lah jugak walaupun dua tiga ketoi aje..

Sah sah lah kawan kawan PML lain dapat hunting yang canggih2 kita tengok kat welly ada oval plater BK warna oren.. rasa cam nak .. tapi sabar kan diri nieee.. sabar ..sabar..

hasil mengorek gobok mak kita..

Enterframe sure lah My fav.. Bunga Kankung.
Orang melayu panggil mangkuk Lompang, cina pulak cawan teh. Kita dapat 2 saiz tuk bezakan kita letak side by side dengan matchbox.. sebab tu aje yang kita ada tuk compare



Haaaa... yang gambar dua kat atas nie kita nak let go.. Piring dan mangkuk Dumex dan juga magkuk lompang.. bunga sakura kot..
Kalau buleh kita nak Barter aje.. ngan Bunga Kangkung ler apa lagi. Item hensem2 lagi.
kalau minat tingal aje pesanan penaja kat shout box atau kat comment kat bawah tuu..
Thank kayuuuuu












No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...