Masih MENCARI...

Kawan-Kawan KIta..

Sunday, December 19, 2010

Uik.. kotak besau lagi

Kita keluar awal hari nie.. bila balik kita terkejut ada kotak BESAU punya atas meja.. Uik apo niee..

Nahhh.. kan ke besar tuu.. cam kotak TV

Than.. kita buka lah dengan rakusnyer... tersembul lah menda nie.. uik yea ke nie...


Rupanyer.... mak aiii... cair hati kita...
Nota kecik : Sin Chan tu anak kita punya dia pun sibuk nak leatak segala jenis mainan, decoration kata dia


GramaPhone daaaaa.... memang kita minat dengan peti nyayi nie.. Kita beli online jugak. Coming from Perak.. Masa kita deal beli Gram nie tak tahu pulak ada piring nyer sekali. Sekali datang dengan piring batu tu.. StepDance dengan Walts.. masa kita mainkan GramaPhone nie. Anak kita siap ajak kita dancing ngan dia, cam citer Ciderella kata dia. Hahaha.. comel pulak kita tengok anak kita dancing cam kat ballroom.

Hubby Kita balik pun terkejut jugak, and sibuk nak operasi kaji selidik camana jarum yang bergerak atas piring batu boleh kuarkan lagu. So, orang dolu2 memang bijak. Dengan gosokan jarum besi pada batu mengeluarkan getaran yang menghasilkan muzik. Maka terhasil ler Gramaphone.. Bijak2

Kita pun tahu sikit2 macamana Gramaphone berfungsi , tahu camana? tengok TViQ ler.. kat ASTRO macam macam ada.. Tak caya tanya cikgu CT.

Pas nie.. selain bunga kangkung kita nak rembat (curi) Jam pulak kat Anuar.. Nuar mana? haaa Anuar anak sedara Kak Tun..

Semoga bertemu kembali di N3 akan datang...

IKLAN SKIT: KAT MUDAH ADA ORANG JUAL TUREEN BUNGA KANGKUNG rm60.00. eHH.. CHOP BUKAN KITA JUAL. kiTA TOLONG AJE KOT SIAPA2 NAK CARIK TUREEN. KAN KITA DAH CAKAP sHARING IS cARING..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...